Luke Bryan Play It Again Luke Bryan Play It Again Lyrics


Play It Again Lyrics – Luke Bryan

Singer: Luke Bryan
Title: Play It Over again

She was sittin all lonely over on the tailgate
Tan legs swingin by a Georgia plate
I was lookin for her boyfriend
Thinkin,no way she aint got i

Soon as I sat downwardly,I was fallin in love
Tryin to pour a little carbohydrate in her Dixie cup
Talkin over the speakers in the dorsum of that truck
She jumped up and cutting me off

She was like,oh my God,this is my song
Ive been listenin to the radio all night long
Sittin circular waitin for it to come on and here it is
She was like,come up hither boy,I wanna dance

Fore I said a word,she was takin my paw
Spinnin me around til it faded out
And she gave me a kiss
And she said,play it again,play information technology again,play it again

And I said,play information technology again,play it again,play it again
Id have gave that DJ my terminal dime
If he would accept played it simply i more time
Simply a little while afterward

We were sittin in the drive in my truck
Earlier I walked her to the door
I was scannin like a fool,AM,FM,XM too
Just I stopped real quick when I heard that groove

Man,you should have seen her light upward
She was like,oh my God,this is my song
Weve been listenin to the radio all night long
I cant believe that it came back on,only here it is

She was like,come here boy,I wanna trip the light fantastic toe
Fore I said a word,she was takin my paw
Spinnin in the headlights,she gave me a goodnight kiss
And I said,play it again,play it once more,play it again

And she said,play it once again,play it again,play it again
The next Fri night,nosotros were sittin out under the stars
You should have seen her smilewhen I broke out my guitar
She was like,oh my God,this is my song

Ive been listenin to the radio all night long
Sittin circular waitin for information technology to come up on and here it is
She was similar,come here boy,I wanna trip the light fantastic toe
Fore I said a discussion,she was takin my hand

Spinnin in the headlights,she gave me a goodnight kiss
And she said,play information technology once again,play information technology again,play it again
And I said,play it once more,play it again,play it again
Yeah,play it again,play information technology again,play it over again

Somebody,play it again,play it over again,play it again
Find more than lyrics at indolirik.jspinyin.net

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, nosotros earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Ryan Cabrera - Dwelling house
Sri Fayola - Nyanyian Patah Hati

Play Information technology Again – Terjemahan / Translation

Dia duduk sendirian di atas bak belakang
Tan kaki swingin oleh piring Georgia
Saya mencari pacarnya
Thinkin, tidak mungkin dia tidak punya satu

Segera setelah saya duduk, saya jatuh cinta
Cobalah untuk menuangkan sedikit gula di Piala Dixie-nya
Berbicara tentang speaker di belakang truk itu
Dia melompat dan memotongku

Dia seperti, oh my god, ini lagu saya
Ive telah mendengarkan radio sepanjang malam
Sittin putaran menunggu untuk itu datang dan ini dia
Dia seperti, datang ke sini bocah, aku ingin menari

Kedepan aku mengucapkan sepatah kata pun, dia mengambil tanganku
Spinnin saya sekitar sampai itu memudar
Dan dia memberiku ciuman
Dan dia berkata, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi

Dan saya berkata, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi
Id telah memberikan bahwa DJ sepeser pun terakhir saya
Jika dia akan memainkannya hanya sekali lagi
Tetapi beberapa saat kemudian

Kami duduk di dalam drive di truk saya
Sebelum saya berjalan ke pintu
Saya scannin seperti orang bodoh, AM, FM, XM juga
Tapi aku berhenti cepat ketika aku mendengar alur itu

Manusia, Anda seharusnya melihatnya menyala
Dia seperti, oh my god, ini lagu saya
Kami telah mendengarkan radio sepanjang malam
Saya tidak percaya bahwa itu kembali, tetapi di sini

Dia seperti, datang ke sini bocah, aku ingin menari
Kedepan aku mengucapkan sepatah kata pun, dia mengambil tanganku
Spinnin di lampu depan, dia memberi saya ciuman selamat malam
Dan saya berkata, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi

Dan dia berkata, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi
Jumat malam berikutnya, kami duduk di bawah bintang-bintang
Anda seharusnya melihat smilewhennya, saya memecahkan gitar saya
Dia seperti, oh my god, ini lagu saya

Ive telah mendengarkan radio sepanjang malam
Sittin putaran menunggu untuk itu datang dan ini dia
Dia seperti, datang ke sini bocah, aku ingin menari
Kedepan aku mengucapkan sepatah kata pun, dia mengambil tanganku

Spinnin di lampu depan, dia memberi saya ciuman selamat malam
Dan dia berkata, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi
Dan saya berkata, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi
Ya, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi

Seseorang, mainkan lagi, mainkan lagi, mainkan lagi
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics Luke Bryan – Play It Again

Kindly like and share our content. Please follow our blog to get the latest lyrics for all songs.

We don't provide any MP3 Download, please support the artist past purchasing their music thru Amazon Music 🙂

Luke Bryan - Play It Again (Official Music Video)

mckenziegooged.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-luke-bryan-play-it-again/

0 Response to "Luke Bryan Play It Again Luke Bryan Play It Again Lyrics"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel